آذران پلاست رسا

ساخت وبلاگ

چند ترفند ساده برای دکوراسیون داخلی فضای کوچک

No alt text provided for this image

یکی از پیامدهای زندگی در شهرهای بزرگ ؛ کوچک بودن فضای منزل میباشد که افراد را برای تزئین و دکوراسیون داخلی آن با چالش روبرو کرده است. در این مطلب ما چند ترفند برای دکوراسیون داخلی فضاهای کوچک را با شما در میان میگذاریم تا بتوانید فضایی متفاوت و زیبا برای منزل کوچک خود طراحی و اجرا نمایید. ترفندهایی که در این مطلب آشنا خواهید شد عبارتند از :

  1. نحوه ی استفاده از رنگ سفید
  2. استفاده از اکسسوری های مناسب
  3. استفاده از رنگهای تیره و متضاد
  4. تقسیم بندی فضا با استفاده از رنگ

یک پالت تک رنگ را در نظر بگیرید

No alt text provided for this image

استفاده از رنگ سفید یکی از قدیمیترین و بدیهی ترین ترفندها برای دکوراسیون داخلی در فضاهای کوچک میباشد. استفاده از رنگ سفید به صورت رنگ اصلی میتواند فضای شما را بزرگتر از آنچه که هست به نمایش بگذارد.

البته حتما باید از چند رنگ متفاوت برای شکستن سردی رنگ سفید استفاده نمایید.

همانطور که در عکس فوق مشاهده میفرمایید رنگ سبز و چوب طبیعی توانسته تا سردی ناشی از رنگ سفید را خنثی نماید.

از وسایل لوکس و ظریف استفاده کنید

No alt text provided for this image

درست است که برای فضاهای کوچک نمیتوانید از وسایل تزئینی زیاد استفاده نمایید اما این بدین معنی نیست که کلا از وسایل تزئینی چشم پوشی کنید. شما میتوانید از وسایل لوکس و ظریف برای زیبایی بیشتر محیط استفاده نمایید. همانطور که در عکس فوق مشاهده میکنید استفاده از یک فرش پرز بلند و آباژوری ظریف به همراه آینه ای دکوراتیو زیبایی این محیط را چندین برابر کرد.

استفاده از رنگ تیره

No alt text provided for this image

استفاده از رنگ تیره بر روی یک دیوار میتواند عمق را به دکوراسیون داخلی شما اضافه نماید؛ همچنین این ترفند باعث میشود تا از خستگی بصری در محیط های کوچک جلوگیری شود. علاوه بر موارد گفته شده استفاده از رنگهایی شاد و متفاوت از رنگ اصلی دکوراسیون داخلی جذابیت محیط را افزایش دهد که نمونه ای از این ترفند را دی عکس فوق مشاهده میفرمایید.

جدا کردن فضا با استفاده از رنگ
No alt text provided for this image

اگر فضای شما یک تکه و بدون تقسیم بندی است میتوانید با استفاده از رنگ محیط های مختلفی را برای دکوراسیون داخلی خود تعریف نمایید. به عنوان مثال همانطور که در عکس فوق مشخص میباشد استفاده از یک فرش با رنگی متفاوت و همچنین رنگی متضاد برای میز ناهارخوری توانسته منطقه ی نشیمن را از غذاخوری بدون کوچک کردن فضا جدا نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی با شماره 71731-021 تماس حاصل فرمایید.

نشانی دفتر دکوراسیون داخلی : تهران - بزرگراه رسالت - خیابان بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/231

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی خانه , دکوراسیون داخلی منزل , دکوراسیون منزل کوچک , دکوراسیون داخلی پذیرایی , دکوراسیون داخلی منزل کوچک , دکوراسیون داخلی ایرانی , دکوراسیون داخلی آشپزخانه , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , طراحی دکوراسیون داخلی ویلا , فنگ شویی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 200 تاريخ : شنبه 31 فروردين 1398 ساعت: 18:29

انواع موکت و لیست قیمت

No alt text provided for this image

موکت کلمه ای است در اصل فرانسوی که در این زبان به نوعی فرش کرکدار یا از الیاف پشم اطلاق میشود. امروزه موکت به نوعی کفپوش معروف است که به صورت ماشینی در تنوع بالایی از طرح و رنگ و همچنین کاربری تولید و اجرا میشود. در ادامه با این کفپوش زیبا و پرطرفدار بیشتر آشنا خواهید شد.

موکت چیست

No alt text provided for this image

همانطور که اشاره شد ، موکت کفپوشی نرم از الیاف پشمی است که به صورت صنعتی تولید میشود. مواد مورد استفاده در موکت شامل : اکلریک ، پلی استر ، پلی آمید و پلی پروپیلن میباشد که هم به صورت مجزا و هم به صورت ترکیبی در تولید موکت از آنها استفاده میشود.

ویژگی ها (مزیت و معایب) موکت

No alt text provided for this image

موکت دارای تنوع بالایی از جنس (مواد به کار رفته و همچنین نوع دوخت) را دارا میباشد هر یک از آنها دارای خصوصیات مختص به خود هستند به عنوان مثال برخی از موکت ها در برابر وزن و تردد مقاوم بوده و نوع دیگری از آن کاملا آسیب پذیر بوده ؛ ویا برخی از آنها قابل شستشو و همچنین عدم جذب کثیفی را داشته باشند و برخی دیگر فاقد این ویژگی باشند که این موارد به الیاف بکار برده در تولید موکت بستگی دارد، اما اگر بخواهیم ویژگی های عمومی این کفپوش را اعلام نماییم شامل 4 مورد زیر میشود:

  • زیبایی ظاهری (تنوع بالای طرح و رنگ و بخشیدن فضایی گرم و صمیمی به محیط)
  • عایق صوتی
  • عایق حرارتی
  • دارای سطحی نرم و ایمن (بسیار مناسب برای اتاق کودکان جهت ایمنی بیشتر)
No alt text provided for this image

حال اگر بصورت تفکیکی بخواهیم در مورد ویژگی های هر یک از انواع موکت ها توضیح دهیم به چهار دسته ی کلی تقسیم میشود :

  1. پلی پروپیلن : ارزانترین نوع موکت از همین جنس ها میباشد ، امکان جذب آب در این مدل وجود ندارد ، دربرابر لک و کثیفی، الکتریسیته ، فشار و وزن و رطوبت مقاوم بوده و کمترین حالت ارتجاعی میان موکت ها را دارا میباشد.
  2. پلی آمید: جزء بهترین جنسهای بکار رفته در تولید موکت محسوب میشود. در برابر کثیفی ، سایش بسیار مقاوم است؛ پرزدهی کم با قابلیت تمیز کردن آسان از جمله مزیت های این نوع موکت محسوب میشود که میتوان از گزینه های مناسب برای پوشش کف مناطق پر رفت و آمد همچون ادارات و ... یاد کرد.
  3. پشم : گرانترین نوع موکت از پشم تولید میشود. نرمی و لطافت این محصول در مقابل سایر موکت ها بی نظیر بوده ، در برابر سایش و فشار مقاومت بالایی دارد ، براحتی تمیز میشود اما نگهداری از آن کمی سخت تر از دیگر مدل های موکت میباشد و گزینه ای مناسب برای محیط هایی که میخواهید ظاهری لوکس و متفاوت داشته باشد حساب کرد.
  4. پلی استر : از نظر قیمت در سطح متوسطی قرار دارد . ویژگی های مثبت این متریال مقاومت بالا در برابر رطوبت ، حشرات ، آلودگی و کپک و کثیفی همچون لکه و فشار و سایش میباشد. امکان تمیز کردن این مدل موکت بسیار راحت بوده و از انعطاف پذیری بالایی نیز برخوردار است .

مکانهایی که میتوان از موکت به عنوان کفپوش استفاده کرد

No alt text provided for this image

استفاده از موکت به عنوان کفپوش در تمامی مکانها بلامانع بوده و شما میتوانید با توجه به محیط و کاربری موکت مناسب با آن محیط را انتخاب و اجرا نمایید. به عنوان مثال استفاده از موکت برای پوشش کف منزل ، ادارات ، راه پله ، لابی ساختمان ، هواپیما ، هتل ها ، سالن آمفی تاتر و اجتماعات ، سالن سینما ، مهدکودک و اتاق بازی و قطار استفاده نمود.

بهتر است که از موکت پرزبلند برای اتاق کودک و مهدکودک و اتاق بازی استفاده ننمایید. 

برای کسب ازاطلاعات بیشتر همچون قیمت و همچنین مدل و طرح های انواع موکت با شماره 71731-021 تماس حاصل فرمایید.

نشانی دفتر مرکزی آذران پلاست : تهران – بزرگراه رسالت – خیابان بنی هاشم – بن بست تبری – مجتمع ارغوان – طبقه دوم – واحد 19

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/333

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : موکت , قیمت موکت , موکت پرز بلند , موکت اداری , موکت لوکس , موکت هتلی , موکت ارزان , موکت ساده , پالاز موکت , کفپوش, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 286 تاريخ : شنبه 31 فروردين 1398 ساعت: 18:27

نمایندگی آذران پلاست رسا در استان کرمان

No alt text provided for this image

فروش و اجرای انواع پارتیشن ، دیوارپوش ، سقف کاذب ، ابزار پیش ساخته پلی اورتان ، کف پوش آذران پلاست رسا زین پس در استان کرمان قابل دسترس میباشد. نمایندگی آذران پلاست رسا در استان کرمان آماده خدمات رسانی هموطنان عزیز در استان کرمان جهت فروش و اجرای متریال های دکوراسیون داخلی میباشد.

هموطنان عزیز کرمانی میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی استان کرمان آذران پلاست با شماره 71731-021 تماس حاصل فرمایند .

فروش سقف کاذب در استان کرمان

No alt text provided for this image

انواع سقف کاذب شامل:

  1. سقف کاذب کناف و گچی
  2. سقف کاذب کشسان
  3. سقف کاذب طلقی (پلکسی دوغی)
  4. سقف کاذب pvc
  5. انواع سقف کاذب 60 در60
  6. سقف کاذب سی ان سی (cnc)
  7. سقف کاذب پی وی سی طرح سنگ
  8. سقف کاذب آسمان مجازی
  9. سقف کاذب چوبی

در استان کرمان قابل فروش و اجرا میباشد و شما میتوانید هر یک از موارد یاد شده را در استان کرمان خریداری و اجرا نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی ها و مزیت هر یک از انواع سقف کاذب میتوانید بر روی لینک آبی مربوط به آن کلیک و مطالعه نمایید.

فروش متریال دکوراسیون داخلی اعم از ابزار پیش ساخته پلی اورتان ، پارتیشن و کفپوش در استان کرمان

No alt text provided for this image

انواع کفپوش شامل :

انواع پارتیشن همچون:

  • پارتیشن پی وی سی (PVC)
  • پارتیشن ام دی اف (MDF)
  • پارتیشن شیشه ای
  • پارتیشن کناف
  • پارتیشن سی ان سی (CNC)

و ابزار دکوراتیو گچی پیش ساخته (ابزار پیش ساخته پلی اورتان یا همان پلی یورتان) آذران پلاست رسا در استان کرمان بفروش و توسط نصاب مجرب قابل اجرا میباشد.

فروش دیوارپوش در استان کرمان

No alt text provided for this image

دیوارپوش آذران پلاست رسا شامل :

  1. دیوارپوش سنگ مصنوعی pvc (ماربل شیت)
  2. دیوارپوش تو پر (پلی استایرن)
  3. دیوارپوش سه بعدی
  4. دیوارپوش آجری
  5. دیوارپوش pvc (پی وی سی )
  6. دیوارپوش mdf (ام دی اف)
  7. دیوارپوش گچی (کناف)
  8. دیوارپوش ضد ضربه
  9. دیوارپوش بین کابینتی

در استان کرمان توسط نماینده ی آذران پلاست در این استان بفروش میرسد. همچنین شما میتوانید برای اجرای انواع دیوارپوش در این استان به نماینده آذران واقع در کرمان مراجعه نمایید و از تیم مجرب نصب آذران بهرهمند شوید.

خدمات شرکت آذران پلاست رسا در استان کرمان شامل شهرهای :

کرمان ، سیرجان ، رفسنجان ، جیرفت ، بم ، زرند ، کهنوج ، شهر بابک ، بافت ، بردسیر ، راور ، عنبر آباد ، منوجان ، انار ، قلعه گنج ، رودبار ، فهرج ، رابر ، کوهبنان ، ریگان ، ارزوئیه 

نشانی دفتر مرکزی آذران پلاست : تهران - بزرگراه رسالت - خیابان بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/330

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب , قیمت سقف کاذب , دیوارپوش , قیمت دیوارپوش , پارتیشن , ابزار پلی اورتان , کفپوش , کفپوش اپوکسی , دیوارپوش بین کابینتی , دیوارپوش طرح سنگ , نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 219 تاريخ : شنبه 31 فروردين 1398 ساعت: 18:25

فروش و اجرای انواع سقف کاذب ، ابزار پیش ساخته پلی اورتان ، دیوارپوش ، کفپوش و پارتیشن شرکت آذران پلاست رسا در استان لرستان

No alt text provided for this image

نمایندگی شرکت آذران پلاست رسا در استان لرستان ؛ در زمینه ی فروش و اجرای سقف کاذب ، دیوارپوش ، پارتیشن ، کف پوش ، ابزار پیش ساخته پلی اورتان فعالیت خود را آغاز کرده است.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی استان لرستان شرکت آذران پلاست رسا با شماره 71731-021 تماس حاصل فرمایید .

نشانی دفتر مرکزی آذران پلاست : تهران - بزرگراه رسالت - خیابان بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19

فروش انواع دیوارپوش در استان لرستان

No alt text provided for this image

انواع دیوارپوش جهت استفاده در انواع دکوراسیون داخلی همچون : بیمارستان و مراکز بهداشتی ، ادارات و محل کار ، مراکز تجاری و مغازه ، منازل ، رستوران و آشپزخانه و ... با ویژگی هایی همچون آنتی باکتریال ، خود اتفا و ضد حریق ، قابل شستشو و مقاوم در برابر رطوبت ، ضد ضربه توسط نمایندگی شرکت آذران پلاست در استان لرستان قابل فروش و اجرا میباشند. انواع دیوارپوش آذران پلاست شامل موارد زیر میباشد :

دیوارپوش mdf (ام دی اف)

دیوارپوش بین کابینتی

دیوارپوش بتنی

دیوارپوش گچی (کناف)

دیوارپوش ضد ضربه

دیوارپوش pvc (پی وی سی )

دیوارپوش تو پر (پلی استایرن)

دیوارپوش آجری

دیوارپوش سنگ مصنوعی pvc (ماربل شیت)

دیوارپوش سه بعدی

فروش انواع سقف کاذب در استان لرستان

No alt text provided for this image

سقف کاذب اعم از سقف کاذب ساده و طرحدار مناسب انواع دکوراسیون داخلی با ویژگی های مختلف در استان لرستان قابل فروش و اجرا میباشد. انواع سقف کاذب آذران پلاست استان لرستان :

سقف کاذب آسمان مجازی

سقف کاذب چوبی

سقف کاذب پی وی سی طرح سنگ

انواع سقف کاذب 60 در60

سقف کاذب سی ان سی (cnc)

سقف کاذب pvc

سقف کاذب کشسان

سقف کاذب کناف و گچی

سقف کاذب طلقی (پلکسی دوغی)

فروش کفپوش ، ابزار پیش ساخته پلی اورتان ، پارتیشن در استان لرستان

No alt text provided for this image

فروش اجرای انواع کفپوش همچون پارکت و لمینت ، اپوکسی ، پی وی سی pvc ؛ انواع پارتیشن همچون ام دی اف mdf ، پی وی سی pvc ، کناف ، شیشه ای ، سی ان سی cnc ؛ و ابزار پیش ساخته پلی اورتان توسط نماینده ی آذران پلاست استان لرستان امکان پذیر میباشد.

خدمات فروش و اجرای تمامی متریال های یاد شده آذران پلاست در استان لرستان شامل شهرهای زیر میباشد:

خرم آباد ، بروجرد ، درود ، کوهدشت ، الیگودرز ، دلفا ، ازنا ، سلسله ، پلدختر ، دوره 

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/329

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب , قیمت سقف کاذب , دیوارپوش , قیمت دیوارپوش , پارتیشن , ابزار پلی اورتان , کفپوش , کفپوش اپوکسی , دیوارپوش بین کابینتی , دیوارپوش طرح سنگ , نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 219 تاريخ : شنبه 31 فروردين 1398 ساعت: 18:23

دیوارپوش بتنی در دکوراسیون داخلی

No alt text provided for this image

دیوارهای بتنی ، در گذشته از محبوبیت برخوردار نبود و همیشه سعی به پوشش دیوارهای بتنی مینمودند ولی امروزه با توجه به کثرت طراحی برای دکوراسیون داخلی ، استفاده از بتن در دکوراسیون داخلی تبدیل به یک نوع سبک جدید در این زمینه شده است، بنحوی که دیوارپوش بتنی یکی از جدیدترین نوع دیوارپوش در دکوراسیون داخلی از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. در ادامه شما با دیوارپوش بتنی بیشتر آشنا میشوید...

دیوارپوش بتنی

No alt text provided for this image

برای سبک دکوراسیون داخلی اکسپوز استفاده از دیوارپوش آجری و بتنی مرسوم میباشد . دیوارپوش بتنی ، تایل های بتنی از قبل تولید شده است که آماده نصب و اجرا میباشد، بدین معنی که دیگر نیازی به آب و و انتظار برای خشک شدن و ساخت ملات و .... نخواهید داشت و در کمترین زمان و بدون بهم ریختگی محیط دیوارهای خود را با بتن طراحی و اجرا نمایید.

ابعاد تایل های بتنی 40*40 ، 60*40 میباشد که بسته به نوع نیاز شما تولید میشود.

ویژگی دیوارپوش بتنی

No alt text provided for this image

دیوارپوش پیش ساخته بتنی طبیعتا دارای یکسری ویژگی هایی است که شامل موارد زیر میشود:

  1. وزن بسیار پایین و سبک به نسبت بتن بودن جنس دیوارپوش
  2. امکان نصب وسایل بر روی این دیوارپوش
  3. عایق حرارت و صدا
  4. مقاوم در برابر ضربات ، حرارت ، آتش ، آب و رطوبت
  5. نصب سریع و آسان

انواع دیوارپوش بتنی

No alt text provided for this image

تایل بتن اکسپوز از نظر ظاهری به دو دسته تقسیم بندی میشود :

همچنین از نظر رنگبندی هیچ محدودیتی نخواهید داشت و شما میتوانید از هر رنگی برای تزئین دیوارپوش خود استفاده نمایید.

برای سفارش و اجرای دیوارپوش بتن اکسپوز به صورت اینترنتی با شماره 71731-021 تماس حاصل فرمایید .

نصب دیوارپوش بتنی
No alt text provided for this image

همانطور که گفته شد ، اجرا و نصب دیوارپوش بتنی پیش ساخته بسیار آسان و سریع انجام میشود. نصب دیوارپوش بتنی با چسب مخصوص انجام میشود که همین امر باعث شده تا در زمان نصب این دیوارپوش صرفه جویی شود . به جهت حذف درزهای میان دیوارپوش بتنی میتوانید از ملات مخصوص آن نیز استفاده نمایید .

نشانی دفتر مرکزی : تهران – بزرگراه رسالت – خیابان بنی هاشم – بن بست تبری – مجتمع ارغوان- طبقه دوم – واحد 19 – شرکت آذران پلاست رسا

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/324

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش اکسپوز , دیوارپوش بتنی , قیمت دیوارپوش بتنی , دیوارپوش بتن اکسپوز , قیمت دیوارپوش بتن اکسپوز , دیوارپوش طرح بتن , قیمت دیوارپوش طرح بتن , دیوارپوش سه بعدی , قیمت دیوارپوش سه بعدی , دیوارپوش سه بعدی بتنی , قیمت دیوارپوش سه بعدی بتنی , اجرای دیوارپوش , نصب دیوارپوش , انواع دیوارپوش, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 235 تاريخ : شنبه 31 فروردين 1398 ساعت: 18:20

سقف کاذب طلقی برای سرویس بهداشتی

No alt text provided for this image

برای نصب و اجرای سقف کاذب در سرویس بهداشتی باید حتما چندین مورد را مورد نظر داشته باشید. عوامل مهم برای انتخاب سقف کاذب سرویس بهداشتی:

  • دسترسی به تاسیسات زیر سقف کاذب بسیار مهم و حیاتی میباشد پس سقف کاذبی را انتخاب نمایید تا بتواند دسترسی به تاسیسات را برای شما تسهیل نماید.
  • وجود رطوبت در این مکان سبب میشود تا سقف کاذبی را انتخاب نمایید تا در برابر رطوبت مقاومت کافی را داشته باشد.
  • ایجاد محیطی برای نورپردازی در محیط مرطوب از جمله مواردی است که برای ایجاد امنیت حیاتی میباشد.

یکی از بهترین متریال های موجود در زمینه ی سقف کاذب سرویس بهداشتی ، سقف کاذب طلقی میباشد که در ادامه شما را با مزایا و همچنین ویژگی های آن آشنا مینماییم.

سقف کاذب طلقی

No alt text provided for this image

سقف کاذب طلقی ، از ترکیب پلی کربنات شفاف و همچنین نوعی پلیمر تولید میشود که سبب میشود حالتی شفاف با قابلیت عبور نور را داشته باشد. مقاومت طلق پلکسی بسیار بالا میباشد و تمامی موارد یاد شده برای سقف کاذب سرویس بهداشتی را دارا میباشد که در ادامه به طور مفصل در مورد مزایا و ویژگی های سقف کاذب پلکسی توضیحاتی را ارائه مینماییم.

مزایای سقف کاذب پلکسی دوغی

No alt text provided for this image
  1. مقاومت بسیار بالا در برابر ضربات
  2. دارای تنوع رنگ بالا
  3. مقاومت در برابر آتش
  4. مقاوم در برابر آب و رطوبت
  5. قابل شستشو با انواع مواد شوینده بدون آسیب دیدگی
  6. طول عمر بالا
  7. انعطاف پذیری بالا
  8. قابلیت نورپردازی
  9. زیبایی ظاهری
  10. دسترسی آسان با تاسیسات زیر سقف کاذب

نصب سقف کاذب پلکسی 60*60

No alt text provided for this image

ابعاد هر ورق پلکسی 120 در 180 میباشد . شما میتوانید تا این ابعاد ورق یک تکه و بدون درز داشته باشید .

 یکی از متداول ترین ابعاد سقف کاذب پلکسی 60 در60 میباشد

برای نصب سقف کاذب طلق پلکسی باید از پروفیل های آلمینیومی برای ایجاد شبکه با ابعاد مختلف استفاده نمایید و پس از نصب و اجرای سازه های سقف کاذب مشبک و همچنین نورپردازی لازم ، طلق پلکسی را در جای خود جای گذاری نمایید .

No alt text provided for this image

جهت خرید اینترنتی سقف کاذب و دیوارپوش با شماره 71731-021 تماس حاصل فرمایید.

آدرس دفتر مرکزی آذران پلاست رسا : تهران – خیابان بنی هاشم – بن بست تبری – مجتمع ارغوان – طبقه دوم – واحد 19

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/329

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب , سقف کاذب پلکسی , سقف کاذب پلکسی گلس , سقف کاذب طلقی , سقف کاذب شیشه ای , سقف کاذب پلگسی , سقف کاذب پلگسی گلس , سقف کاذب پلکسی گلاس , سقف کاذب پلگسی گلاس , قیمت سقف کاذب , نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 176 تاريخ : شنبه 31 فروردين 1398 ساعت: 18:18

دیوارپوش سنگی

No alt text provided for this image

یکی از قدیمی ترین روش ها برای پوشش و زیباتر کردن دیوارها ، استفاده از رنگ و کاغذ دیواری میباشد ولی بدلیل اینکه رنگ و کاغذ دیواری عمر طولانی ندارد و همچنین در برابر رطوبت مقاومت نداشته و سریع از نظر زیبایی تحت تاثیر قرار میگیرد و نزول میکند روش جدیدی با عنوان دیوارپوش جایگزین روش قدیمی جهت پوشش دیوار بوجود آمده است . دیوارپوش انواع متفاوتی دارد که دیوارپوش سنگی یکی از آنها میباشد. در ادامه شما را با این نوع دیوارپوش بیشتر آشنا میکنیم.

دیوارپوش سنگی چیست

No alt text provided for this image

دیوارپوش سنگی یکی از گزینه های مورد استفاده در زمینه ی دیوارپوش میباشد. دیوارپوش سنگی نیز خود به چند دسته ی مختلف از نظر جنس و همچنین ظاهر تقسیم بندی میشود. شما میتوانید از این دیوارپوش برای انواع دکوراسیون داخلی از جمله مینیمال و مدرن و یا کلاسیک بهره گیرید. در ادامه با انواعدیوارپوش سنگی و همچنین مزیت های آن آشنا خواهید شد.

انواع دیوارپوش سنگی

No alt text provided for this image

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم ، دیوارپوش سنگی انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

  1. دیوارپوش سنگی کامپوزیت : این دیوارپوش سنگی از ورق های کامپوزیت با ابعاد 3 متر مربع که به صورت خام بوده و بعد از نصب نیاز به رنگ کردن دارد. جنس این دیوارپوش از رزین ، پلی استایرن و الیاف میباشد.
  2. دیوارپوش طرح سنگ مرمر : مواد تشکیل دهنده این دیوارپوش شامل 70 درصد پی وی سی و 30 درصد پودر سنگ میباشد که هر ورق آن 1.22 در 2.80 میباشد. از نظر شکل و طرح شامل دیوارپوش طرح سنگ های لاکچری میباشد.
  3. دیوارپوش سنگ آنتیک : جنس این دیوارپوش از سنگ بوده و به صورت تکی قابل نصب و اجرا میباشد.
  4. دیوارپوش سنگی فومی : جنس این دیوارپوش از فوم بوده و با چسبی که در پشت خودش وجود دارد به دیوار نصب میشود.

مزیت و معایب دیوارپوش سنگی

No alt text provided for this image

همانطور که ملاحظه فرمودید دیوارپوش سنگی دارای چند دسته میباشد که هر یک مزیت و معایب مخصوص به خود را دارد. مزیت دیوارپوش سنگی به طور کلی میتوان به نصب سریع و آسان و همچنین مقاومت در برابر رطوبت میباشد. اما برخی از آنها شامل دیوارپوش سنگ آنتیک که محل مناسبی برای تجمع حشرات و همچنین غیر قابل شستشو است از معایب آن محسوب میشود. دیوارپوش فومی نیز بدلیل اینکه در برابر حرارت و همچنین آتش مقاوم نبوده و همچنین عمر طولانی بدلیل چسب مورد استفاده اش ندارد از معایب آن محسوب میشود. از بهترین نوع دیوارپوش سنگی میتوانیم به دیوارپوش سنگی کامپوزیت و همچنین دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ اشاره نماییم که معایبی نداشته و دارای مزیت های فراوانی نیز میباشد.

No alt text provided for this image
دیوارپوش طرح سنگ و کامپوزیت در برابر رطوبت و حرارت مقاوم بوده و عمر طولانی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 71731-021 تماس حاصل فرمایید.

نشانی شرکت آذران پلاست رسا: تهران – بزرگراه رسالت – خیابان بنی هاشم – بن بست تبری – مجتمع ارغوان – طبقه دوم – واحد 19

http://www.irandecorasion.com/fa/GalleryAlbum/74

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : ماربل شیت , دیوارپوش , دیوارپوش طرح سنگ , دیوارپوش سنگ مصنوعی , دیوارپوش ماربل شیت , دیوارپوش یک تکه , دیوارپوش بدون درز , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ , دیوارپوش pvc,طرح سنگ , دیوارپوش پی وی سی سنگ مصنوعی , دیوارپوش pvc,سنگ مصنوعی , دیوارپوش آنتی باکتریال , دیوارپوش بیمارستانی , دیوارپوش طرح سنگ مرمر , دیوارپوش مرمر پلاست , دیوارپوش تاپکو , دیوارپوش تاپشیت , دیوارپوش استون پلاست , قیمت دیوارپوش , قیمت دیوارپوش سنگ مصنوعی , قیمت دیوارپوش طرح سنگ , قیمت دیوارپوش پی وی سی سنگ مصنوعی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 189 تاريخ : شنبه 31 فروردين 1398 ساعت: 18:14

سقف کاذب آکوستیک (عایق صدا)

No alt text provided for this image

اگر شما فضایی دارید که نیاز به آکوستیک (عایق دربرابر صدا) کردن آن دارید مانند ( سینما ، آموزشگاه های موسیقی ، سالن اجتماعات و ...) باید از دیوارپوش و سقف کاذب مخصوص استفاده نمایید. سقف کاذب آکوستیک ، یکی از گزینه های اساسی جهت عایق کردن فضا در برابر صدا میباشد. در ادامه شما با این سقف کاذب بیشتر آشنا خواهید شد.

تایل آکوستیک( 60 در 60)

No alt text provided for this image

تایل 60*60 آکوستیک ،یک گزینه کاربردی برای آکوستیک کردن فضا میباشد که قابلیت جذب صدا تا 80 درصد را دارا میباشد. جنس سقف کاذب آکوستیکاز مواد معدنی (مینرال) میباشد و ضخامت هر تایل آکوستیک در حدود 12 و 15 میلیمتر میباشد.

انواع سقف آکوستیک

No alt text provided for this image

سقف آکوستیک مینرال از نظر ظاهری انواع متفاوتی دارد که از نظر نوع عملکرد هیچ تفاوتی با هم ندارند . انواع سقف آکوستیک عبارتند از :

  1. کراس فیشرد یا همان کرمی سوز
  2. راکتون
  3. پرفرایت
  4. المپیا
  5. ...

نصب سقف آکوستیک

No alt text provided for this image

برای نصب سقف آکوستیک تنها لازم است تا از شبکه های آلومینیومی 60 در 60 با رنگ های متفاوتی همچون سفید ، طلایی و ... استفاده نمایید و پس از آماده سازی پروفیل ها تایل آکوستیک را در جای خود جایگذاری نمایید.

مزایای سقف کاذب آکوستیک
عایق حرارت و مقاوم در برابر آتش ، نصب سریع ، و قابلیت جذب صدا تا 40 دسیبل

نشانی دفتر مرکزی: تهران - اتوبان رسالت - خیابان بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19- شرکت آذران پلاست رسا

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب , سقف کاذب آکوستیک , سقف آکوستیک , قیمت سقف کاذب , قیمت سقف کاذب آکوستیک , قیمت سقف آکوستیک , تایل آکوستیک , قیمت تایل آکوستیک , تایل مینرال آکوستیک , تایل 60,60 , نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 168 تاريخ : شنبه 31 فروردين 1398 ساعت: 18:13

دیوارپوش بین کابینت

یکی از مهمترین عناصر دکوراسیون داخلی آشپزخانه ، کابینت و متعلقات مربوط به آن میباشد. دیوارپوش بین کابینت یکی از مهمترین متعلقات کابینت میباشد که انتخاب مناسب و بجای آن به چهره ی کابینت و همچنین دید کلی دکوراسیون داخلی آشپزخانه تاثیر بسزایی خواهد داشت. دیوارپوش بین کابینتی از نظر جنس و همچنین ظاهر انواع بسیار متنوعی دارد اما یکی از جدیدترین محصول دیوارپوش بین کابینتی ، نوع تصویردار آن میباشد که در ادامه با ویژگی و همچنین طرح های آن آشنا خواهید شد.

دیوارپوش بین کابینتی

همانطور که پیشتر هم گفته شد دیوارپوش بین کابینت از لحاظ ظاهری و همچنین جنس تولیدی انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

  1. دیوارپوش بین کابینتی سنگی
  2. دیوارپوش بین کابینت آجری
  3. دیوارپوش بین کابینت پی وی سی (PVC)
  4. دیوارپوش بین کابینت شیشه ای
  5. دیوارپوش بین کابینتی دکوراتیو طرح داریا تصویری(back splash)

دیوارپوش بین کابینت طرح دار بک اسپلش

در این مقاله میخواهیم به طور اختصاصی در مورد دیوارپوش های تصویری و همچنین ویژگی های آن صحبت خواهیم کرد. در قدم اول درمورد جنس و همچنین مزیت این متریال باید توضیحاتی را ارئه نماییم. جنس این دیوارپوش بین کابینتی (ABS) میباشد. حال این سوال ایجاد میشود که ای بی اس چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

ای بی اس نوعی پلی استایرن است که باعث شده ویژگی های منحصر به فردی را در مورد پوشش بین کابینت ایفا نماید. به عنوان مثال میتوان به ضد ضربه بودن این محصول و همچنین انعطاف بسیار بالای آن اشاره کرد. این پلاستیک از نوع شفاف بوده و حالتی همچون شیشه را به خود میگیرد با این تفاوت که مقاومت این دیوارپوش در مقایسه با دیوارپوش بین کابینتی شیشه ای بسیار بیشتر بوده و در برابر ضربات مقاومت بالایی دارد. با اینکه این دیوارپوش بین کابینت آشپزخانه از مشتقات پلاستیک است ولی در برابر حرارت نیز مقاومت بسیار بالایی دارد .

ویژگی های ظاهری دیوارپوش بین کابینت (BACK SPLASH)

این دیوارپوش بین کابینتی دارای تصویر های بسیار زیبا و متنوعی است که باعث شده در مقام بالایی در مقایسه با دیگر دیوارپوش های بین کابینتی داشته باشد. همچنین ظاهر یکدست و بدون درز آن را میتوان از ویژگی های مثبت ظاهری این محصول حساب کرد.

همچنین این دیوارپوش بین کابینت بدلیل شفاف بودن قابلیت زیرسازی با نور را نیز دارا میباشد. 

برای اطلاع از قیمت دیوارپوش بین کابینتی دکوراتیو شما میتوانید با شماره 71731-021 تماس حاصل فرمایید

نشانی دفتر مرکزی آذران پلاست رسا جهت خرید دیوارپوش بین کابینت آشپزخانه : تهران - بزرگراه رسالت - خیابان بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19 میباشد.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/330

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , دیوارپوش بین کابینتی , دیوارپوش بین کابینت , دیوارپوش بین کابینت آشپزخانه , دیوارپوش آشپزخانه , دیوارپوش بین کابینتی آشپزخانه , قیمت دیوارپوش , قیمت دیوارپوش بین کابینت , قیمت دیوارپوش بین کابینتی , قیمت دیوارپوش آشپزخانه , نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 189 تاريخ : شنبه 31 فروردين 1398 ساعت: 18:11

سقف کشسان و نمونه های اجرایی آن

سقف کاذب تصویری و عمدتا طرح آسمان به دو صورت قابلیت اجرا دارند. اگر بر روی تایل های پلکسی اجرا شوند نام آسمان مجازی را به خود میگیرند و اگر بر روی پارچه های مخصوص از جنس پی وی سی و کششی چاپ و اجرا شود نام سقف کشسان و یا کششی را به خود میگیرند. در ادامه شما در مورد انواع سقف کاذب کشسان و همچنین نمونه های اجرایی و ویژگی هر یک اطلاعات لازم را بدست می آورید.

سقف کشسان

سقف کشسان ، از نوعی پارچه ی پی وی سی تهیه شده است که توانایی حمل بار تا 250 کیلوگرم را دارد. امکان چاپ هر طرحی بر روی این پارچه های کشسان وجود دارد و این طرح میتواند شامل عکس های سه بعدی نیز باشد که به همین دلیل با عنوان سقف کاذب سه بعدی نیز معروف میباشد.

مزیت سقف کشسان

  1. قابلیت اجرای هر اندازه از سقف کاذب به صورت یک تکه و بدون درز
  2. قابلیت کشش با هیتر مخصوص جهت یکپارچگی بیشتر
  3. امکان نورپردازی به دوصورت زیرسازی و یا کریستال های نقطه ای
  4. امکان نصب تجهیزات سقفی مانند لوستر ، دریچه هوا ، هالوژن ، دستگاه اعلام حریق و یا اسپیکر و ....
  5. نصب سریع توسط کارشناسان حرفه ای
  6. جابجایی و نصب در مکان جدید
  7. قابل شستشو و آنتی باکتریال

انواع سقف کشسان

از نظر ظاهری میتوان سقف کشسان را به چند دسته ی عمده تقسیم بندی کرد که این دسته ها عبارتند از : آینه ای ، ساتین ، شفاف ، مات ، چاپی که علت این طبقه بندی بر اساس میزان عبور نور ، انعکاس نور ، ساده و یا طرح دار میباشد.

اجرای سقف کشسان

برای اجرای سقف کشسان ، نیاز به یک متخصص آموزش دیده دارید تا بتواند سقف کشسان را بدون نقص اجرا نماید. پارچه ی کشسان ابتدا به نبشی ها توسط گیره های مخصوص نگه داشته میشود و پس از آن با دستگاه مخصوص جهت ایجاد حرارت و کشش پارچه نواقص آن برطرف میشود.

امکان اجرای سقف کشسان در هر مکانی بلامانع میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 71731-021 تماس حاصل فرمایید.

دفتر مرکزی برای بازدید حضوری و سفارش سقف کشسان آذران پلاست رسا : تهران ، بزرگراه رسالت ، خیابان بنی هاشم ، بن بست تبری ، مجتمع ارغوان ، طبقه دوم ، واحد 19

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/331

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب , قیمت سقف کاذب , سقف کاذب کشسان , سقف کاذب کششی , سقف کاذب تصویری , سقف کاذب تصویردار , سقف کاذب طرح آسمان , قیمت سقف کاذب کشسان , قیمت سقف کشسان , سقف کاذب کشسان باریسول , سقف کاذب کشسان لابل , سقف کاذب کششی باریسول , سقف کاذب کششی لابل , قیمت سقف لابل , قیمت سقف کاذب کشسان لابل , سقف کاذب ستاره ای , سقف کاذب طرح ستاره , سقف کاذب آسمان شب , سقف کاذب تصویری یک تکه, سقف کاذب آسمان مجازی , آسمان مجازی , قیمت آسمان مجازی , سقف کاذب تصویری , سقف کاذب تصویردار , سقف کاذب تصویری, قیمت سقف کاذب آسمان مجازی , نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 188 تاريخ : شنبه 31 فروردين 1398 ساعت: 18:09

فروش و اجرای انواع متریال دکوراسیون داخلی (دیوارپوش ، سقف کاذب ، کفپوش و ...) در استان البرز

از این پس تمامی محصولات مورد نیاز دکوراسیون داخلی شامل دیوارپوش ، سقف کاذب ، کف پوش توسط شرکت آذران پلاست رسا در استان البرز قابل ارائه و اجرا میباشد. برای دریافت و آگاهی از اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

فروش و اجرای انواع دیوارپوش ساده و طرح دار که اگر بخواهیم به تفکیک نام آنها را ببریم شامل موارد زیر میشود:

  1. دیوارپوش pvc (پی وی سی )
  2. دیوارپوش سنگ مصنوعی pvc (ماربل شیت)
  3. دیوارپوش گچی (کناف)
  4. دیوارپوش بتنی
  5. دیوارپوش آجری
  6. دیوارپوش سه بعدی
  7. دیوارپوش بین کابینتی
  8. دیوارپوش تو پر (پلی استایرن)
  9. دیوارپوش mdf (ام دی اف)
  10. دیوارپوش ضد ضربه

لیست انواع سقف کاذب ساده و تصویری و طرحدار :

  1. سقف کاذب pvc
  2. سقف کاذب آسمان مجازی
  3. سقف کاذب کناف و گچی
  4. سقف کاذب کشسان
  5. سقف کاذب طلقی (پلکسی دوغی)
  6. انواع سقف کاذب 60 در60
  7. سقف کاذب سی ان سی (cnc)
  8. سقف کاذب چوبی
  9. سقف کاذب پی وی سی طرح سنگ

علاوه بر محصولات بالا متریال هایی همچون :انواع پارتیشن (پی وی سی ، ام دی اف ، سی ان سی ، شیشه ای) و یا کفپوش (چوبی ، pvc) ابزار پیش ساخته پلی اورتان را برای ارائه به هموطنان عزیز استان البرز را دارا میباشد.

شرکت آذران پلاست رسا آماده ی خدمات رسانی تمامی محصولات نام برده برای شهر و شهرستان های استان البرز شامل( کرج ،فردیس ، کمال شهر ، نظرآباد ، محمد شهر ، ماهدشت ، مشکین دشت ، هشتگرد ، چهار باغ ، اشتهارد ، گرمدره ، گلسار ، کوهسار ، تنکمان ، طالقان ، آسارا) میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر جهت سفارش و اجرای سقف کاذب ؛ دیوارپوش ؛ کفپوش و پارتیشن در استان البرز با شماره 71731-021 تماس حاصل فرمایید.

دفتر مرکزی : تهران ، بزرگراه رسالت ، خیابان بنی هاشم ، بن بست تبری ، مجتمع ارغوان ، طبقه دوم ، واحد 19

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/102

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/329

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب , قیمت سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی , دیوارپوش , قیمت دیوارپوش , دیوارپوش پی وی سی , پارتیشن , ابزار پلی اورتان ,کفپوش , کفپوش اپوکسی , , نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 216 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 15:55

تغییرات کوچک اما کاربردی در دکوراسیون داخلی

همیشه تغییرات در دکوراسیون داخلی حس خوبی را القا مینماید مخصوصا این روزها که خود را برای سال نو آماده میکنیم. برای تغییر دکوراسیون داخلی همیشه ملزم به خرج گزاف نیست و شما میتوانید با یکسری تغییرات کوچک ، دکوراسیون داخلی خود را دچار تحول نمایید.برای آموختن و اجرای این نکات کوچک ادامه ی مطلب را از دست ندهید...

دیواری را متفاوت تزئین نمایید

ایجاد یک نقطه ی کانونی در دکوراسیون داخلی ، یکی از راحت ترین و به صرفه ترین راه های تغییر دکوراسیون داخلی میباشد. به عنوان مثال شما میتوانید یکی از دیوارهای دکوراسیون داخلی تان را با رنگی متضاد از کل دکوراسیون داخلی رنگ نمایید ؛ یا دیوار را با عکس های خود تبدیل به دیوار خاطره نمایید و کارهایی از این دست میتواند نقطه ی کانونی را به بهترین حالت برای شما ایجاد نماید.

بافت لوازم جانبی متفاوت باشد

اضافه کردن بافت متفاوت با دیگر وسایل دکوراسیون داخلی میتواند این فرصت را به شما دهد تا با هزینه ای اندک ، محیط خود را زیباتر از قبل نمایید. به عنوان مثال اگر تمام وسایل دکوراسیون داخلی شما پارچه ای و به نوعی بافتی نرم دارد اضافه کردن بافتی خشن همچون چوب و یا فلز به عنوان یک وسیله دکوراسیون داخلی میتواند محیط را بشکند و جلوه ای متفاوت بدهد.

تغییر در روشنایی

اگر بخواهیم روشنایی در دکوراسیون داخلی را تقسیم بندی نمایید شامل موارد زیر میشود:

  1. طبیعی : روشنایی طبیعی که از طریق پنجره و درب به داخل منزل میتابد.
  2. اصلی: منبع روشنایی مصنوعی که نور اصلی محیط را تامین میکند.
  3. فرعی: لوازم روشنایی که برای یک هدف خاص و برجسته کردن ویژگی ای در دکوراسیون داخلی به صورت کوچک استفاده میشود مانند آباژور ، چراغ میز و...
یک اتاق ایده آل ، از تمامی این منابع برای دکوراسیون داخلی استفاده مینماید.

پس اگر هریک از منابع روشنایی را ندارید میتوانید با اضافه کردن آن محیط خود را ایده آل تزئین نمایید.

مهم نیست که سبک شخصی شما چیست، این روشها برای تغییر دکوراسیون داخلی و زیباتر کردن محیط شما میتواند کارساز باشد.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/231

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی خانه , دکوراسیون داخلی منزل , دکوراسیون منزل کوچک , دکوراسیون داخلی پذیرایی , دکوراسیون داخلی منزل کوچک , دکوراسیون داخلی ایرانی , دکوراسیون داخلی آشپزخانه , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , طراحی دکوراسیون داخلی ویلا , فنگ شویی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 200 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 15:53

کفپوش اپوکسی

مطمئنا اولین سوالی که در ذهن شما در مورد کفپوش اپوکسی شکل میگیر این است که کفپوش اپوکسی چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ ما اینجا هستیم تا در مورد کفپوش اپوکسی ، کاربرد ، مزایا و معایب ، قیمت و انواع آن توضیحاتی خدمتتان ارائه نماییم.

کفپوش اپوکسی چیست؟

اولین قدم برای آشنایی با کفپوش اپوکسی توضیح در مورد مواد تشکیل دهنده(فرمولاسیون) و همچنین خصوصیات ظاهری آن میباشد. epoxy flooring یکی از مقاوم ترین کفپوش های موجود که یک نوع بسپار ترموست میباشد و قابلیت اجرا بر روی تمامی سطوح را دارد. کفپوش اپوکسی دارای سه لایه (لایه اول ، میانی و رویی با نهایی) میباشد. اگر بخواهیم به صورت ریزتر در مورد ترکیبات شیمیایی کفپوش اپوکسی صحبت نماییم از: پرایمر اپوکسی ، رزین ، هاردنر اپوکسی پلی آمین ، رقیق کننده واکنش گر ، فیلر و پرکننده (کربنات کلیسیم ، باریت ، تالک ، سلیس) ، ادیتوهای ضد حباب و افزایش دهنده سختی سطح ، همتراز کننده ضد سرب ، پیگمنت ها(رنگدانه) ، حلال ( زایلن ، بوتیل گلیکول) تشکیل و اجرا میشود.

ویژگی و مزایای کفپوش اپوکسی

هر محصولی دارای یکسری مزایا و معایب است که آگاهی از این ویژگی ها سبب میشود تا بتوان بهترین انتخاب را با توجه به نیاز و موقعیت نمود. مزایا و ویژگی کفپوش اپوکسی عبارتند از:

  1. مقاومت بالا : مقاومت کفپوش اپوکسی در برابر ضربات و فشار(تحمل وزن تا 6 تن) بسیار بالا میباشد و حتی میتوان هنگام اجرا درجه ی مقاومت آن را تنظیم کرد. همچنین این کفپوش در برابر سایش (ضد خش)، مواد شیمیایی (اسید ها ، بازها، حلال ها و ...) ، حرارت و دمای بالا بسیار مقاوم میباشد و تمامی این موارد باعث شده تا طول عمر بسیار بالایی (حداقل 20 سال) به نسبت سایر کفپوش ها داشته باشد.
  2. زیبایی ظاهری با تنوع بالای رنگ و طرح: این کفپوش به صورت یکدست (یکپارچه) و بدون درز با سطحی صاف و براق میباشد که همین امر باعث زیبایی بیشتر این محصول شده است.همچنین تنوع رنگ و طرح در این محصول بسیار متنوع و زیاد است و در صورت درخواست شما میتوانید هر علامت و خطی را بر روی کفپوش خود اجرا نمایید. همچنین شما میتوانید از عکس های سه بعدی برای پوشش کف خود استفاده نمایید.
  3. ضد آب: این کفپوش در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم است و حتی از نفوذ آب ، روغن وباکتری و ... به سطح زیر اپوکسی (کف اصلی ) جلوگیری مینماید. همچنین قابلیت شستشو با تمام مواد شوینده را نیز دارا میباشد .
  4. عایق الکتریکی: یکی از بارزترین مشخصه ی کفپوش اپوکسی ، عایق بودن آن در برابر الکتریسیته و برق (آنتی استاتیک) میباشد. لذا استفاده از این کفپوش برای محیط هایی که با برق سروکار دارند جهت افزایش ایمنی الزامی میباشد.
  5. قدرت ترمیم و بازسازی: یکی دیگر از ویژگی های اپوکسی ، قابلیت تعمیر آن مییاشد؛ بطوری که اگر قسمتی از اپوکسی دچار شکستگی و یا ترک بشود شما میتوانید از کارشناسان نصب اپوکسی به جهت ترمیم و بازسازی آن استفاده نمایید و ایراد آن را به سرعت رفع نمایید.
  6. آنتی باکتریال: این محصول بدلیل اینکه آنتی باکتریال بوده و از ایجاد گردو غباری جلوگیری میکند یکی از بهترین انتخاب ها برای پوشش کف بیمارستان و مراکز بهداشتی محسوب میشود.
  7. اجرای آسان و سریع: این کفپوش در کمترین زمان توسط افراد متخصص اجرا میشود.
  8. سبک و کم حجم: ضخامت کفپوش اپوکسی با توجه به نوع کاربری آن متفاوت خواهد بود اما نهایت ضخامت این کفپوش 2 الی 4 میلیمتر میباشد.
  9. عدم لغزندگی: با اینکه اپوکسی بسیار صاف و براق است اما برعکس ظاهر آن به هیچ عنوان لغزندگی نداشته و میتوان این اطمینان را حاصل کرد که استفاده از این کفپوش بر روی هر سطحی امنیت کامل را بهراه دارد.
  10. هزینه پایین و به صرفه: شاید در نظر اول هزینه ی کفپوش اپوکسی بسیار گران به نظر بیاید اما با توجه به تمام مزیت ها و همچنین طول عمر بالای آن به نسبت دیگر کفپوش ها، از نظر صرفه اقتصادی در رده ی بالایی قرار میگیرد.
  11. چسبندگی بالا : این محصول امکان چسبندگی بالا بر روی تمامی سطوح از جمله سرامیک ، بتن ، موزاییک و ... را دارد.

اجرای کفپوش اپوکسی

جهت اجرای اپوکسی بر روی کف، باید چند مرحله را پشت سر گذاشت که این مراحل به ترتیب در پایین این مطلب لیست و توضیحات کافی در مورد هر یک داده خواهد شد.

  • آماده سازی سطح

برای اینکه اپوکسی چسبندگی لازم را داشته باشد باید شرایط لازم را فراهم آورد ، و این شرایط توسط کارشناسان مورد بررسی قرار خواهد گرفت؛ یکی از اولین آیتم ها عاری بودن کف از هرگونه آلودگی مانند گردو غبار ، نمک ، رسوبات و ... باشد و درصورت وجود این موارد باید حتما به ازبین بردن و پاک کردن آن به هر نحوی اقدام کرد. دومین آیتم شامل زبری کف اصلی میباشد و اگر کف اصلی زبری لازم را نداشته باشد اپوکسی به صورت کامل چسبیده نمیشود و باید با یک دستگاه ساب زبری مورد نیاز را ایجاد نمود. و در مرحله ی بعد باید تمامی ترک و درزها به طور کامل ترمیم گردد. پس از اجرای تمامی موارد یاد شده باید درجه ی رطوبت قبل از اجرای کفپوش اپوکسی سنجیده شود و این میزان نباید از 4.5 درصد بیشتر باشد.

  • اجرای لایه اول

پس از آماده سازی سطح و ایجاد شرایط ایده آل برای اجرای اپوکسی ، لایه ی اول را اجرا میکنیم. لایه اول یا به اصطلاح پرایمر، برای پر کردن تمام خلل و فرج های کف اصلی و نفوذ کردن به عمق کف اصلی جهت ایجاد چسبندگی لازم برای لایه های بعد اجرا میشود. اجرای پرایمر معمولا توسط غلطک و با سرعت بالاتری به نسبت دیگر مراحل انجام میشود. پس از اجرای لایه ی اول بایستی تا چند ساعت مکس برای خشک شدن داشته باشند و پس از آن شروع به اجرای لایه میانی نمایند.

  • اجرای لایه میانی

اجرای لایه ی میانی کاملا بستگی به کاربری محیط و شرایط آن دارد که از یک مرحله تا چهار مرحله ممکن است اجرا شود و تکرار این لایه به هر تعداد جزء لایه ی میانی محسوب میشود.

  • اجرای لایه نهایی

پس از اجرای تمامی لایه ها و مکس لازم برای خشک شدن کامل آن ، نوبت به اجرای لایه نهایی آن میباشد. پس از اجرای لایه نهایی و مطمئن شدن از یکدست بودن و زدودن حبابهای احتمالی نیاز به 3 یا 4 روز استراحت و مکس دارد تا از خشک شدن کامل آن اطمینان حاصل شود.

انواع و کاربرد کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی دارای انواع مختلف با ویژگی و کاربری مختلف میباشد. شما باید هر کدام از کفپوش اپوکسی را در محیط مربوط به خودش اجرا نمایید. انواع کفپوش اپوکسی شامل:

کفپوش اپوکسی صنعتی و کفپوش اپوکسی مسکونی میباشد.
انواع اپوکسی صنعتی موارد استفاده از آنها :
  1. ضد اسیدی: بدلیل مقاومت بالای این محصول خاص در برابر مواد شیمیایی، میتوان برای پوشش کف کارخانه های مواد شیمیایی و یا آزمایشگاه ها استفاده کرد.
  2. بیمارستانی :نوع آنتی باکتریال اپوکسی ، یکی از بهترین کفپوش ها جهت پوشش کف بیمارستان ، درمانگاه و مراکز بهداشتی به جهت عدم انتشار آلودگی میباشد.
  3. پارکینگ : این محصول بدلیل اینکه ضد سایش و لغزش میباشد یک متریال مناسب برای پوشش کف پارکینگ ها مخصوصا مراکز تجاری و خرید محسوب میشود.
  4. آنتی استاتیک: کفپوش اپوکسی عایق الکتریسیته بدلیل اینکه جریانات برق را از خود عبور میدهد مانع ایجاد جرقه و در نتیجه آتش سوزی میشود. استفاده از این کفپوش برای مکانهایی همچون انبار مهمات و اتاق های سرور ، و مکانهایی که به الکتریسیته ساکن حساس هستند الزامی میباشد.
  5. ورزشی : اپوکسی بدلیل ایجاد شرایطی همچون عدم لغزندگی ، مقاومت در برابر ضربه و فشار گزینه ی مناسبی برای پوشش باشگاه های ورزشی محسوب میشود.

انواع کفپوش اپوکسی منازل : ساده ، سه بعدی

استفاده از کفپوش اپوکسی در سرویس بهداشتی ، حمام ، آشپزخانه و ... بسیار زیبا و کاربردی میباشد . نوع اپوکسی مورد استفاده در کفپوش منزل کاملا متفاوت از کفپوش صنعتی میباشد. شما با کفپوش سه بعدی میتوانید صاحب یک کفپوش سه بعدی زیبا در دکوراسیون داخلی خود باشید.

قیمت کفپوش اپوکسی

قیمت کفپوش سه بعدی کاملا به متراژ و نوع انتخابی شما بستگی دارد ، اینکه شما کفپوش سه بعدی برای منزلتان انتخاب کنید و با کفپوش صنعتی برای پارکینگ از نظر هزینه کاملا متفاوت خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت کفپوش اپوکسی با شماره 71731-021 تماس حاصل فرمایید.

نشانی دفتر مرکزی آذران پلاست رسا : تهران – بزرگراه رسالت – خیابان بنی هاشم – بن بست تبری – مجتمع ارغوان – طبقه دوم – واحد 19

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/143

 

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : کفپوش , کفپوش اپوکسی , کفپوش سه بعدی , کفپوش سه بعدی اپوکسی , کفپوش آنتی باکتریال , کفپوش آنتی استاتیک , قیمت کفپوش , قیمت کفپوش اپوکسی , قیمت کفپوش سه بعدی , کفپوش ورزشی , نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 168 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 15:52

سقف کشسان

برای تعریف سقف کشسان ابتدا باید به سوال سقف کاذب چیست پاسخ دهیم. سقف کاذب، سقفی است که تنها جنبه ی تزئینی داشته و هیچ باری را بر روی خود حمل نمیکند؛ در اصل سقف کاذب تنها برای پوشش سقف اصلی و تمامی نواقص مربوط به آن مانند سیم و کابل ، لوله کشی و ... استفاده میشود. سقف کاذب از نظر جنس و طرح انواع بسیار زیادی دارد که یکی از جدیدترین فناوری مربوط به سقف کاذب ، سقف کشسان میباشد.

سقف کشسان چیست؟

سقف کشسان ، زیباترین پوشش برای سقف اصلی محسوب میشود. در ابتدا، سقف کشسان توسط کمپانی با نام باریسول اختراع و تولید شده بود که به همین علت این سقف کاذب را باعنوان سقف باریسول نیز میشناسند. جنس اصلی سقف کاذب کشسان، pvc میباشد ولی با ترکیب دیگر مواد مانند پلاستی سایزر به مقدار اندک باعث شده شما پارچه ای منعطف با حالت کششی و یا همان کشسان داشته باشید که علت نامگذاری این سقف نیز میباشد. البته لازم به ذکر است که استفاده از این پارچه های کشسان تنها در سقف کاذب کاربرد نداشته و شما میتوانید از این محصول زیبای دکوراتیو در دیوارپوش نیز استفاده نمایید که با عنوان دیوارپوش کشسان شناخته میشود.

ویژگی های سقف کشسان

سقف کاذب کشسان از ضخامت بسیار پایینی برخوردار میباشد. با اینکه ضخامت سقف کشسان حدود 0.8 تا نهایت 1 میلی متر است ولی مقاومت بسیار بالایی دارد بنحوی که توانایی تحمل وزن تا 250 کیلوگرم را دارد. علاوه بر مقاومت بالای سقف کشسان ، ویژگی های بارزی همچون :

  1. ضد حریق و غیر قابل اشتعال (نسوز) بدلیل ترکیب کلر در جنس آن
  2. ضد قارچ و باکتری (آنتی باکتریال) بدلیل استفاده از زینک اکساید در فرمولاسیون آن
  3. ضد آب و رطوبت
  4. قابلیت چاپ انواع طرح دلخواه بصورت یک تکه و بدون درز بر روی پارچه ی کشسان
  5. قابل شستشو با نگهداری آسان
  6. امکان جابجایی و انتقال به مکان جدید (بدین معنی که در صورت جابجایی شما میتوانید سقف کشسان را جمع کرده و در مکان جدید نصب نمایید)
  7. نصب بسیار سریع
  8. طول عمر بالا
  9. و مهمترین ویژگی ، زیبایی ظاهری آن میباشد .

انواع سقف کشسان از نظر ویژگی های ظاهری عبارتند از :

  • براق ،لاکر (آینه ای) :

امکان عبور نور از آن وجود ندارد و میتواند همانند یک آینه ی رنگی سقف شما را مزین نماید. تنوع رنگ بندی در سقف کشسان لاکر بسیار بالا میباشد و میتوان گاهی با ایجاد نورپردازی نقطه ای ( فیبر نوری و یا کریستالی) در این سقف زیبایی آن را چندین برابر نمایید. چنین سقف کاذبی با عنوان سقف ستاره ای نیز معرفی میشود.

  • مات :

سقف کشسان مات ، دقیقا برعکس لاکر بوده و همانطور که از نام آن پیداست کاملا مات میباشد. عبور نور از سقف کشسان مات در حد پایین قرار دارد ولی در عین حال طرحی بسیار ساده و دلنشینی را دارا میباشد.

  • شفاف

در میان تمامی انواع سقف کاذب کشسان ، نوع شفاف از بالاترین حد عبور نور میباشد .

  • ساتین (نیمه شفاف)

سقف کشسان ساتین به نوعی در حد متوسط برای عبور نور قرار گرفته است و میتوان بعد از سقف کشسان چاپی به پرطرفدارترین نوع سقف کشسان یاد کرد .

  • چاپی

سقف کشسان چاپی ، بدین معنی است که طرح دلخواه شما به صورت یک تکه و بدون درز بر روی پارچه ی کشسان شما ( شفاف ، مات ، براق) چاپ و در انتها در دکوراسیون داخلی شما اجرا میشود.

مکان هایی که شما میتوانید از سقف کشسان برای دکوراسیون داخلی آن استفاده نمایید عبارتند از: مسکونی ، اداری ، تجاری ، باشگاه ورزشی ، استخر ، سرویس بهداشتی ، حمام ، صنعتی

به عبارت دیگر هیچ محدودیت فضایی برای اجرای سقف کشسان وجود ندارد.
نصب سقف کشسان

نصب سقف کشسان ، کاری است کاملا تخصصی که باید توسط افراد آموزش دیده و ماهر اجرا شود؛ اما اگر بخواهیم توضیحی در مورد نحوه ی اجرای سقف کشسان بدهیم بدین صورت است که با نصب ریل هایی به عنوان نبشی در محیط کار و کارگذاری گیره های مخصوص به فواصل مشخص ابتدا پارچه ی کشسان را به آن وصل میکنیم و پس از آن با یک دستگاه مخصوص (هیتر مخصوص)، حرارت لازم را به پارچه میدهیم تا پارچه را به اندازه ی مورد نیاز کشش دهد تا در انتها سقفی کاملا صاف و بدون نقص داشته باشید.

نورپردازی سقف کشسان

نورپردازی در سقف کشسان بسته به جنس انتخابی شما فرق خواهد کرد؛ مثلا اگر جنس انتخابی شما از نوع شفاف باشد و نور را عبور دهد؛ میتوانید با استفاده از ریسه های LED در زیر سقف کشسان به صورت یکدست پخش نور را داشته باشید و در صورت انتخاب سقف کشسان آینه ای در کنار یک منبع نور قوی باعث میشود تا انعکاس نور را در فضای خود داشته باشید.

نشانی دفتر مرکزی آذران پلاست : تهران - بزرگراه رسالت - خیابان بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19 تماس : 71731-021

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/295

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب , قیمت سقف کاذب , سقف کاذب کشسان , سقف کاذب کششی , سقف کاذب تصویری , سقف کاذب تصویردار , سقف کاذب طرح آسمان , قیمت سقف کاذب کشسان , قیمت سقف کشسان , سقف کاذب کشسان باریسول , سقف کاذب کشسان لابل , سقف کاذب کششی باریسول , سقف کاذب کششی لابل , قیمت سقف لابل , قیمت سقف کاذب کشسان لابل , سقف کاذب ستاره ای , سقف کاذب طرح ستاره , سقف کاذب آسمان شب , سقف کاذب تصویری یک تکه, سقف کاذب آسمان مجازی , آسمان مجازی , قیمت آسمان مجازی , سقف کاذب تصویری , سقف کاذب تصویردار , سقف کاذب تصویری, قیمت سقف کاذب آسمان مجازی , نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 183 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 15:51

فروش انواع دیوارپوش ، سقف کاذب ،پارتیشن ، کفپوش و ابزار پیش ساخته پلی اورتان آذران پلاست رسا در استان همدان

هموطنان عزیز در استان همدان زین پس میتوانند برای خرید و اجرای محصولات آذران پلاست رسا شامل دیوارپوش ، سقف کاذب ، کف پوش ، پارتیشن وابزار پیش ساخته پلی اورتان به نمایندگی آذران پلاست رسا در استان همدان مراجعه نمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر شما میتوانید با شماره 71731-021 تماس حاصل فرمایید.

فروش سقف کاذب در استان همدان

سقف کاذب به صورت کلی به سه دسته ی ساده ، طرحدار و تصویری تقسیم بندی میشود که شرکت آذران پلاست رسا این افتخار را دارد تا تمامی محصولات سقف کاذب را تولید و اجرا نماید. انواع سقف کاذب آذران پلاست رسا عبارتند از:

  1. سقف کاذب چوبی
  2. انواع سقف کاذب 60 در60
  3. سقف کاذب pvc
  4. سقف کاذب کناف و گچی
  5. سقف کاذب طلقی (پلکسی دوغی)
  6. سقف کاذب کشسان
  7. سقف کاذب سی ان سی (cnc)
  8. سقف کاذب پی وی سی طرح سنگ
  9. سقف کاذب آسمان مجازی

فروش دیوارپوش در استان همدان

شرکت آذران پلاست رسا تولید کننده انواع دیوارپوش شامل : دیوارپوش دکوراتیو ، ضدآب و رطوبت ، ضد حریق و مقاوم در برابر حرارت ، آنتی باکتریال و بیمارستانی و .... میباشد. متریال و نوع دیوارپوش تولیدی شرکت آذران پلاست رسا عبارتند از :

  1. دیوارپوش بین کابینتی
  2. دیوارپوش گچی (کناف)
  3. دیوارپوش pvc (پی وی سی )
  4. دیوارپوش آجری
  5. دیوارپوش سه بعدی
  6. دیوارپوش سنگ مصنوعی pvc (ماربل شیت)
  7. دیوارپوش تو پر (پلی استایرن)
  8. دیوارپوش ضد ضربه
  9. دیوارپوش بتنی
  10. دیوارپوش mdf (ام دی اف)

فروش انواع متریال دکوراسیون داخلی در استان همدان

علاوه بر فروش و اجرای انواع سقف کاذب و دیوارپوش آذران پلاست رسا ، دیگر محصولات مورد نیاز برای دکوراسیون داخلی شامل انواع کفپوش (پارکت و لمینت ؛ کفپوش pvc ) و انواع ابزار گچی دکوراتیو پیش ساخته (ابزار پیش ساخته پلی اورتان ) و انواع پارتیشن شامل ( mdf ، pvc ، شیشه ای و سی ان سی ) را دارا میباشد .

زین پس هموطنان عزیز در استان همدان شامل شهرهای ( همدان ، ملایر ، نهاوند ، اسدآباد ، تویسرکان ، بهار ، کبودرآهنگ ، فامین ، رزن ) میتوانند برای خرید تمامی محصولات آذران پلاست رسا به نمایندگی این شرکت واقع در این استان مراجعه نمایند. 

نشانی دفتر مرکزی شرکت آذران پلاست رسا : تهران - بزرگراه رسالت - خیابان بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/329

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب , قیمت سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی , دیوارپوش , قیمت دیوارپوش , دیوارپوش پی وی سی , پارتیشن , ابزار پلی اورتان , , نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 202 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 15:50

دکوراسیون داخلی با سقف کاذب گچی طرحدار

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی بدون سقف کاذب معنایی نخواهد داشت و به عبارت دیگر سقف کاذب یکی از اصلیترین ارکان برای طراحی یک دکوراسیون داخلی محسوب میشود. سقف کاذب انواع متفاوتی دارد که ما در مورد هر یک از انواع سقف کاذب به طور مفصل در این سایت توضیحاتی داده ایم که شما میتوانید برای اطلاع از تمامی انواع سقف کاذب و ویژگی های آنها به معرفی سقف کاذب و قیمت آن مراجعه فرمایید. در این مطلب نمونه هایی ازسقف کاذب گچی طرحدار به همراه توضیحاتی در مورد آن ارائه خواهیم نمود. همراه ما باشید....

ویژگی سقف کاذب گچی طرحدار

هر متریال سقف کاذب دارای ویژگی های مخصوص به خود است که در ادامه در مورد سقف کاذب گچی طرحدار صحبت خواهیم نمود. ویژگی سقف گچی طرحدار عبارتند از:

  1. تنوع بالای طرح اجرایی
  2. تنوع بالای نورپردازی
  3. زیبایی ظاهری
  4. امکان اجرای هر رنگی بر روی سقف کاذب

موارد استفاده از سقف کاذب گچی طرح دار

سقف کاذب گچی طرح دار امکان اجرا در محیط هایی همچون دکوراسیون داخلی منزل ، اداری ، تجاری را دارد. نوع خاصی از سقف کاذب گچی وجود دارد که در برابر آب و رطوبت مقاوم است و میتوان این طرح از سقف کاذب را در محیط های مرطوبی همچون استخر و ... استفاده کرد.

البته لازم به ذکر است که هزینه ی جنس سقف کاذب گچی ضد آب به نسبت نوع معمولی آن بالاتر میباشد.

اجرای سقف کاذب گچی طرحدار

برای اجرای سقف کاذب گچی شما میتوانید انتخاب کنید که به صورت ساده اجرا شود و یا یک باکس لایت در کناره های دیوار به صورت ساده داشته باشید و یا اینکه طرحی متفاوت با اشکال مختلف با یکدیگر ترکیب و نورپردازی شود. شما میتوانید با توجه به نیاز خود هر کدارم را انتخاب و اجرا نمایید و از طرح نهایی سقف کاذب خود لذت ببرید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ی سفارش و اجرای سقف کاذب گچی طرح دار با شماره 71731-021 تماس حاصل فرمایید.

نشانی دفتر مرکزی آذران پلاست رسا : تهران - بزرگرراه رسالت - خیابان بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/329

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/319

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب , قیمت سقف کاذب , سقف کاذب گچی , سقف کاذب گچی پیش ساخته , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کناف پیش ساخته , قیمت سقف کاذب گچی , قیمت سقف کاذب گچی پیش ساخته , قیمت سقف کاذب کناف , قیمت سقف کاذب کناف پیش ساخته , سقف کناف , قیمت سقف کناف , سقف کاذب گچی طرحدار , سقف کاذب گچی طرح دار , اجرای سقف کاذب کناف , نصب سقف کاذب کناف , نصب سقف کناف , اجرای سقف کناف, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 173 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 15:49

سقف کاذب pvc طرحدار و عکس نمونه های اجرایی

سقف کاذب پی وی سی به دو دسته تقسیم بندی میشود که شامل:

  • سقف کاذب پی وی سی 60*60 (تایل 60 در 60)
  • سقف کاذب پانل pvc (پانل طولی)

همانطور که مستحضر هستید با تایل های 60 در 60 نمیتوان مدل و طرح خاصی را اجرا کرد و باید تنها تایل 60*60 را بر روی سازه های مربوطه جایگذاری کرد ؛ اما پانل طولی پی وی سی بسیار انعطاف پذیر بوده و میتوان با این پانل های عرض 20 طرح و مدل های بسیار متنوع و جالبی را میتوان با آن اجرا کرد. در ادامه عکس اجرایی سقف کاذب pvc طرحدار به همراه ویژگی های آن را نظاره گر خواهید بود.

برای مشاهده انواع طرح و رنگ پی وی سی و اجرای سقف کاذب پی وی سی میتوانید به دفتر مرکزی آذران پلاست واقع در تهران - بزرگراه رسالت - خیابان بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19 مراجعه نمایید.

سقف کاذب پی وی سی طرح دار

پانل های طولی پی وی سی با عرض 20 سانت و طول 6 متر قابلیت اجرای انواع طرح ها را دارا میباشد. پانل های پی وی سی انعطاف بالایی دارند و میتوان فرم های مختلفی را با آن اجرا کرد. همچنین قابلیت نورپردازی با انواع وسایل روشنایی همچون هالوژن و یا ریسه های نوری به صورت نور مخفی را نیز دارا میباشد. این مدل سقف کاذب علاوه بر زیبایی محدودیتی برای اجرای آن در هیچ محیطی وجود نخواهد داشت که همین موضوع به نکات مثبت سقف کاذب پی وی سی می افزاید.

سقف کاذب pvc و ویژگی های آن

پیشتر در مورد ویژگی های سقف کاذب پی وی سی توضیحاتی را خدمتتان اعلام کردیم که به صورت اجمالی و چکیده دوباره به آن میپردازیم:

  1. ضد آب و در برابر رطوبت حرارت مقاوم و دیرسوز میباشد.
  2. تنوع بالای طرح و رنگ
  3. منعطف و حالت پذیر
  4. قیمت مناسب و اقتصادی
  5. نصب سریع

برای خرید و سفارش اینترنتی سقف کاذب با شماره 71731-021 تماس حاصل فرمایید.

سقف کاذب پی وی سی برای چه محیط هایی مناسب است

پاسخ به این سوال میتواند بسیار طولانی باشد؛ زیرا هیچ محدودیت مکانی برای اجرای سقف کاذب پی وی سی طرحدار وجود ندارد و میتوان این سقف کاذب دکوراتیو را تمامی محیط به خوبی اجرا کرد. استفاده از سقف کاذب pvc طرح دار را میتوان در دکوراسیون داخلی مسکونی ، اداری ، تجاری ، استخر ، سرویس بهداشتی ، حمام ، محیط های بهداشتی و درمانی همچون کلینیک و بیمارستان ها ، سالن زیبایی و .... کاملا بلامانع بوده و شما میتوانید از زیبایی این سقف کاذب در تمامی محیط ها بهره مند شوید.

نصب سریع و قیمت پایین سقف کاذب پی وی سی بهمراه زیبایی ظاهری از دلایل اصلی محبوبیت آن میباشد. 

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/329

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب , قیمت سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی , سقف کاذب pvc, سقف کاذب ام دی اف , سقف کاذب mdf, سقف کاذب سی ان سی , سقف کاذب cnc, سقف کاذب طرح دار , سقف کاذب طرحدار , قیمت سقف کاذب پی وی سی , قیمت سقف کاذب pvc, قیمت سقف کاذب ام دی اف , قیمت سقف کاذب mdf, قیمت سقف کاذب cnc , قیمت سقف کاذب سی ان سی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 195 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 15:48

دیوارپوش آجری و موارد مصرف آن

آجر، یکی از قدیمی ترین مصالح ساختمانی است که همیشه در طول زمان برای طراحی دکوراسیون داخلی پوشش آن یکی از مهمترین کارها بحساب می آمد؛ اما در دنیای مدرن امروزه ظاهر آجر میتواند بسیار کارآمد باشد به طوری که دیوارپوش طرح آجر بسیار مورد استقبال طراحان برای تزئین دکوراسیون داخلی قرار گرفته است. در ادامه شما میتوانید در مورد این دیوارپوش و تمامی موارد مصرف آن اگاهی لازم را کسب نمایید.

شرکت آذران پلاست رسا تولید کننده انواع دیوارپوش و سقف کاذب ؛ برای کسب اطلاعات لازم با شماره 71731-021 تماس حاصل فرمایید.

ویژگی های و خصوصیات دیوارپوش آجری

  1. جنس آن از آجر واقعی است ولی ضخامت آن بسیار کم است . (حدود 8 میل تا 1 سانتی متر)
  2. برای نصب آن ابتدا از چسب برای چسباندن آجر استفاده میشود و سپس با استفاده از پودر بندکشی بین آجرها را میپوشانند.
  3. امکان استفاده بر روی دیوارهای مرطوب را دارد.
  4. امکان شستشو و پاک کردن توسط شوینده های مختلف را نیز دارا میباشد.
  5. در برابر حرارت و آتش مقاومت بسیار بالایی دارد و نسوز میباشد.
  6. نوع دیگری از این دیوارپوش را میتوان برای نما نیز استفاده کرد. (دیوارپوش آجر نما)
  7. تنوع رنگ بسیار بالایی دارد.

موارد مصرف دیوارپوش آجری

شما میتوانید از این دیوارپوش به صورت دکوراتیو در دکوراسیون داخلی منزل برای ایجاد یک نقطه ی کانونی و یا دیوارtv استفاده نمایید. مورد دیگر مصرفدیوارپوش طرح آجر را میتوان به رستوران ها ، فست فود ها ، کافی شاپ و فود کورت اشاره کرد که میشود در کمترین زمان و هزینه ی بسیار پایین زیبایی و جذابیت را به دکوراسیون داخلی خود ببخشند. همچنین استفاده از دیوارپوش آجری مخصوصا نوع آجر سفید آن برای دکوراسیون داخلی مغازه با هر نوع کاربری و یا مزون ها بسیار مناسب و زیبا میباشد.

یکی از پرطرفدارترین رنگ دیوارپوش آجری ، آجر سنتی و آجر سفید میباشد.

محدودیت استفاده از دیوارپوش طرح آجر

میتوان این دیوارپوش را در تمامی محیط ها به غیر از سرویس بهداشتی و حمام و محیط های مرطوب استفاده کرد. با اینکه این دیوارپوش در برابر آب و رطوبت مقاوم است اما برای استفاده در چنین محیط هایی پیشنهاد نمیشود.

شما میتوانید برای اینکه دیوارپوش آجری را از نزدیک مشاهده بفرمایید به دفتر مرکزی آذران پلاست رسا واقع در تهران – بزرگراه رسالت – خیابان بنی هاشم – بن بست تبری – مجتمع ارغوان – طبقه دوم – واحد 19 مراجعه نمایید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/325

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , قیمت دیوارپوش , دیوارپوش آجری , دیوارپوش طرح آجر , دیوارپوش آجر نما , دیوارپوش طرح آجر سفید , قیمت دیوارپوش آجری , قیمت دیوارپوش طرح آجر , قیمت دیوارپوش طرح آجر سفید , دیوارپوش آجر سنتی , دیوارپوش فومی , دیوارپوش فومی طرح آجر , دیوارپوش فومی آجری , قیمت دیوارپوش فومی , قیمت دیوارپوش فومی طرح آجر , قیمت دیوارپوش فومی آجری , دیوارپوش اکسپوز , دیوارپوش بتنی , قیمت دیوارپوش بتنی , دیوارپوش بتن اکسپوز , قیمت دیوارپوش بتن اکسپوز , دیوارپوش طرح بتن , قیمت دیوارپوش طرح بتن , دیوارپوش سه بعدی , قیمت دیوارپوش سه بعدی , دیوارپوش سه بعدی بتنی , قیمت دیوارپوش سه بعدی بتنی , اجرای دیوارپوش , نصب دیوارپوش , انواع دیوارپوش, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 222 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 15:47

دیوارپوش پی وی سی سنگ مصنوعی (ماربل شیت)

دیوارپوش های پی وی سی امروزه با طرح و مدل های بسیار متنوعی در بازار دکوراسیون داخلی در دسترس میباشد. این تنوع طرح و رنگ و ... به حدی بالاست که ممکن است با بسیاری از آنها آشنا نباشید. از جمله جدیدترین و در عین حال پرطرفدار ترین دیوارپوش pvc ، طرح سنگ آن میباشد که بیشتر با عنوان دیوارپوش سنگ مصنوعی شناخته شده است. دیوارپوش pvc طرح سنگ نیز همانند همتاهای خود دارای ویژگی های مثبت بسیاری است که در ادامه شما میتوانید با آن آشنا شوید.

ویژگی های مثبت دیوارپوش pvc طرح سنگ

  1. ضخامت دیوارپوش سنگ مصنوعی 4 میل و بصورت توپر است که بدلیل ترکیب با پودر سنگ در برابر ضربات مقاوم میباشد.
  2. ابعاد هر ورق پی وی سی طرح سنگ 1.2 در 2.8 است که میتواند با این ابعاد و همچنین خاصیت بدون درز خود نقش خود را به عنوان سنگ طبیعی به خوبی بازی کند.
  3. دیوارپوش pvc سنگ مصنوعی ، همانند سنگ طبیعی در برابر حرارت و آتش و رطوبت و آب مقاومت بالایی دارد.
  4. زیبایی منحصر بفرد و تنوع رنگ و طرح بالای آن نیز باعث جذابیت بیشتر دیوارپوش پی وی سی سنگ مصنوعی شده است.
  5. و در آخر اگر بخواهیم از شاخص ترین ویژگی مثبت دیوارپوش ماربل شیت یاد کنیم به نصب آسان و سریع و قیمت اقتصادی آن باید اشاره کنیم.

موارد مصرف دیوارپوش طرح سنگ ماربل شیت

دیوارپوش طرح سنگ ماربل شیت قابل نصب و استفاده برای بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی همچون درمانگاه ها و مطب و ... ؛ لابی و راه پله ساختمان ؛ بین کابینت آشپزخانه ؛ سرویس بهداشتی و حمام ؛ دکوراسیون داخلی ادارات ، منزل و ... ؛ داخل آسانسور و.... .

در کل میتوان اینگونه جمع بندی کرد که هیچگونه محدودیت فضایی و مکانی برای استفاده از این دیوارپوش وجود نخواهد داشت .

چگونگی اجرا و نصب دیوارپوش سنگ مصنوعی

همانطور که قبلا هم گفته شد نصب این دیوارپوش بسیار راحت و سریع انجام میشود مخصوصا اگر بخواهیم نصب دیوارپوش ماربل شیت را سنگ طبیعی همتای آن مقایسه نمایید. همین ویژگی باعث شده تا یکی از متریال های محبوب برای پوشش دیوار بیمارستان ها و مراکز درمانی باشد زیرا بدون ایجاد مزاحمت در کمترین زمان ممکن دیوارها را پوشش میدهد. البته لازم به یادآوری است که آنتی باکتریال بودن این دیوارپوش و داشتن تاییدیه وزارت بهداشت موجب شده تا از آن برای پوشش دیوار چنین مکانهایی نیز استفاده کنند.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت آذران پلاست رسا به شماره 71731-021 تماس حاصل فرمایید.

نشانی دفتر مرکزی شرکت آذران پلاست رسا : تهران - بزرگراه رسالت - خیابان بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/327

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : ماربل شیت , دیوارپوش , دیوارپوش طرح سنگ , دیوارپوش سنگ مصنوعی , دیوارپوش ماربل شیت , دیوارپوش یک تکه , دیوارپوش بدون درز , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ , دیوارپوش pvc,طرح سنگ , دیوارپوش پی وی سی سنگ مصنوعی , دیوارپوش pvc,سنگ مصنوعی , دیوارپوش آنتی باکتریال , دیوارپوش بیمارستانی , دیوارپوش طرح سنگ مرمر , دیوارپوش مرمر پلاست , دیوارپوش تاپکو , دیوارپوش تاپشیت , دیوارپوش استون پلاست , قیمت دیوارپوش , قیمت دیوارپوش سنگ مصنوعی , قیمت دیوارپوش طرح سنگ , قیمت دیوارپوش پی وی سی سنگ مصنوعی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 251 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 15:45

دیوارپوش دکوراتیو پی وی سی (pvc)

پانل pvc یکی از مقرون به صرفه ترین و راحت ترین متریال برای نوسازی و تغییر دکوراسیون داخلی محیط میباشد. مخصوصا در این روزها که فرصت کمی تا سال نو باقی مانده و میخواهید تا یک تغییر اساسی در دکوراسیون داخلی خود انجام دهید استفاده از این دیوارپوش pvc یکی از بهترین انتخاب ها برای ایجاد چنین تغییری میباشد. در ادامه شما میتوانید از ویژگی های مثبت دیوارپوش پی وی سی و همچنین نمونه های اجرایی آن در دکوراسیون داخلی توسط شزکت آذران پلاست رسا اطلاعات لازم را کسب نمایید.

برای سفارش و اجرای دیوارپوش آذران پلاست رسا با شماره 71731-021 تماس حاصل فرمایید.

ویژگی های مثبت دیوارپوش پی وی سی

اگر بخواهیم از ویژگی های مثبت دیوارپوش پی وی سی به صورت اجمالی توضیحاتی بدهیم میتوانید به لیست زیر مراجعه نمایید:

  1. عمر طولانی و بالای دیوارپوش پی وی سی که در مدت طولانی چه از نظر ظاهری و چه از نظر کیفیت متریال تغییری نخواهد داشت.
  2. مقاومت آن در برابر حرارت بالا و همچنین دیرسوز بودن آن در مقابله با آتش باعث شده تا بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
  3. دیوارپوش پی وی سی کاملا قابل شستشو بوده و بعد از مدتی با تمیز کردن آن شما صاحب یک دیوارپوش نو خواهید بود.
  4. بدلیل ضد آب و مقاومت آن در برابر رطوبت امکان استفاده برای تغییر دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام را نیز دارد.
  5. تنوع بالای رنگ و طرح ( سفید مات و براق ، روکشدار ، چاپی ) میتواند هر سلیقه ای را راضی نگه دارد.

از شاخص ترین ویژگی مثبت دیوارپوش پی وی سی میتوان به نصب آسان و سریع و قیمت اقتصادی اجرای آن اشاره کرد.

پروژه های اجرایی دیوارپوش pvc در دکوراسیون داخلی اداری

ادارات و محل کار از جمله محیط هایی است که استهلاک بالایی دارند و در مدت زمان کوتاهی نیاز به بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی دارد. دیوارپوش پی وی سی یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش دیوار ادارات میباشد و علت آن طول عمر بالای دیوارپوش pvc است که باعث میشود در طول زمان هزینه های نوسازی و ترمیم دیوارها کاهش پیدا کند و نیازی به ترمیم آن بعد از دو یا سه سال نداشته باشد و تنها با تمیز کردن سطحی آن ظاهر دیوارپوش خود را مانند روز اول نمایید.

پروژه های اجرایی دیوارپوش پی وی سی در دکوراسیون داخلی مغازه

دیوارپوش پی وی سی از جمله متریالهای مناسب دکوراسیون داخلی مغازه میباشد. شما میتوانید در مدت زمان کوتاه چهره ی مغازه ی خود را به نحو ایده آلی تغییر دهید . مخصوصا اگر جنس زیرین آن کاشی و سرامیک باشد. در این حالت دیگر نیازی به کندن کاشی و سرامیک پیشین و گچ کاری و ... نخواهید داشت و تنها با اجرای زیر سازی در کوتاهترین زمان ممکن زیبایی چشم نوازی را به دکوراسیون داخلی محیط خود ببخشید.

شما میتوانید برای سفارش حضوری و اجرای کار دیوارپوش pvc به دفتر مرکزی آذران پلاست رسا مراجعه نمایید: تهران - بزرگراه رسالت - خیابان بنی هاشم - بن بست تبری - مجتمع ارغوان - طبقه دوم - واحد 19

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/322

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , قیمت دیوارپوش , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش pvc, قیمت دیوارپوش پی وی سی , قیمت دیوارپوش pvc, دیوارپوش اداری , دیوارپوش منزل , دیوارپوش خانه , دیوارپوش راه پله , دیوارپوش ضد ضربه , دیوارپوش توپر , دیوارپوش پلی استایرن , دیوارپوش ام دی اف , دیوارپوش,mdf, قیمت دیوارپوش پلی استایرن , قیمت دیوارپوش توپر , قیمت دیوارپوش تو پر , دیوارپوش تو پر , قیمت دیوارپوش ام دی اف , قیمت دیوارپوش mdf, قیمت دیوارپوش ضد ضربه , انواع دیوارپوش , نصب دیوارپوش , اجرای دیوارپوش , دیوارپوش سه بعدی , قیمت دیوارپوش سه بعدی , دیوارپوش تصویری , دیوارپوش کشسان , دیوارپوش کششی , دیوارپوش باریسول , دیوارپوش کشسان باریسول , دیوارپوش کششی باریسول , دیوارپوش لابل , قیمت دیوارپوش کشسان , , نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 225 تاريخ : شنبه 17 فروردين 1398 ساعت: 15:38